Lego Duplo - sunt jucariile Lego numai pentru copii mai mari?


Aveti un fiu care este prea tanar pentru a incepe lucruri de constructie, dar in acelasi timp, l-ai vrea sa faceti cunostinta, astfel incat, atunci cand el este mai in varsta, el va incepe construirea chestii cu mecanici sau Lego? Iti este frica ca el va ajunge la varsta pe care el poate juca cu astfel de lucruri, dar el nu va arata nici un interes de atunci ?

Acest articol va uita la moduri in care puteti obtine copilul dumneavoastra interesati la o varsta frageda pentru a construi lucruri si va va prezenta la ceva numit Lego Duplo.

Ca fiul meu a inceput sa creasca mai mari mi-am dorit mereu -l pentru a intra in obiceiul de a lucrurilor de constructie. Cred ca vreau sa fiu ca toti parintii si asigurati-va ca el devine tipul macho care poate repara orice si in realitate construi nimic :)

Cred ca exista o parte din mine care vrea sa-l dezvolte. Obtine sucuri sale imaginative care curg; Sper ca stii ce vreau sa spun.

Ca ori a progresat, se pare ca copiii au inceput in curs de dezvoltare intr-un ritm mult mai rapid decat atunci cand eram copii.  Acestea fiind spuse, nu am vrut ca el sa ajunga la o varsta mai inaintata si daca i-am dat un mecanici sau Lego stabilit ca intoarce-te si spune-mi ca el nu a fost interesat.

Asa ca am vizitat bun net vechi si spre surprinderea mea, am constatat ca Lego a facut de fapt seturi de Lego pentru copiii mai mici, incepand de la varsta de 1 an.

Blocurile sunt la fel de colorat caoriginalul Lego cu exceptiafaptului ca acestea sunt mult mai mari ca dimensiune. Dar cea mai buna parte este ca copilul dumneavoastra va fi folosind aceste blocuri de-a lungul vietii sale, atat timp cat el / ea este inca in Lego. Cea mai buna parte este ca aceste blocuri pot fi utilizate cu piese Lego normale, precum si asa ca nu este de gand sa iesi din aceasta jucarie :)

Cred ca este o idee foarte buna care Lego a furnizat pentru acest grup de varsta ca copiii mai mici vor primi, de asemenea, cunostinta cu Lego, la o varsta mult mai mica.